Kupovinom putem popsi.ba Web shopa obezbjeđena je dostava na podrucučju cijele Bosne i Hercegovine.
 
Za svaki proizvod na popsi.ba navedena je cijena dostave.
 
Dostava se vrši u periodu do 3 do 5 radnih dana.
 
Isporuka se vrši do adrese naznačene u narudžbi. Kurirska služba isporučuje robu do adrese, tj. ne unosi proizvode u stambeni prostor.
 
Svi naručeni proizvodi se dostavljaju u roku od 3 do 5 radnih dana od dana izvršenja narudžbe.
 
Narudžbe plaćene preko računa se isporučuju u roku od 3 do 5 radnih dana od evidentiranja uplate.
 
Tokom same dostave kupac komunicira sa predstavnicima brze pošte, a ne sa agentima popsi.ba.
 
Neophodno je da prilikom preuzimanja pošiljke na adresi kupca bude prisutna osoba starija od 18 godina.
 
Potrebno je predstavnicima brze pošte omogućiti nesmetan prilaz objektu pred koji treba dostaviti proizvod/e (npr. ukloniti snijeg, led, krhotine i druge smetnje).
 
Rok za reklamacije na eventualna oštećenja je 24 sata od trenutka prijema robe.
 
 
OSTALI UVJETI DOSTAVE
 
Svi proizvodi su adekvatno zapakovani kako bi se spriječila eventualna oštećenja koja nastaju prilikom uobičajenog rukovanja robom u transportu.
 
Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je obavezan provjeriti eventualna oštećenja i odmah reagovati ukoliko su na pošiljci vidljiva spoljašnja oštećenja. Sve naknadne reklamacije proizvoda zbog oštećenja nastalih prilikom dostave neće biti uvažena.
 
Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je obavezan potpisati otpremnicu koju uzima predstavnik brze pošte. Otpremnica se smatra potvrdom o dostavi i preuzimanju robe.
 
Za sva dodatna pitanja, reklamacije ili provjeru trenutne lokacije pošiljke kontaktirati osoblje popsi.ba na e-mail adresu shop@popsi.ba
 
 
REKLAMACIJE ZA ON-LINE NARUDŽBE
 
Ukoliko ste nezadovoljni kupljenim artiklom, možete nam se obratiti kako bismo Vašu reklamaciju riješili u najkraćem mogućem roku.
 
Možete nas kontaktirati putem kontakt tel.062/087-087 ili na e-maila: shop@popsi.ba. Potrebno je da nam pošaljete informacije o broju narudžbe zajedno sa brojem računa te opisom reklamacije. Poželjno je da nam požaljete i fotografije na kojima se vidi oštećenje.
 
Nakon toga ćemo Vam  poslati potvrdu o primitku reklamacije. Na temelju Vaše reklamacije poslat ćemo Vam informaciju o tome da li je artikal moguće zamjeniti za novi, da li je moguće izvršiti povrat novca, odnosno da li je isti potrebno poslati u ovlašteni servis.
 
 
POVRAT ARTIKALA:
 
Ukoliko artikal koji ste kupili ne odgovara slikom ili specifikacijom na našoj web stranici gdje je artikal poručen isti možete reklamirati u roku ne dužem od 15 dana. 
 
Sve reklamacije pristigle nakon isteka roka od 15 dana neće biti uzete u obzir. 
 
Nakon odobrene reklamacije, kurirska služba će preuzeti reklamacijski artikal sa adrese kupca. Kako biste ostvarili pravo na reklamaciju, artikal koji se preuzima mora biti neoštećen zajedno sa originalnom ambalažom te svom pratećom dokumentacijom uz koju je bio isporučen.
 
Ukoliko prilikom isporuke artikla na Vašoj adresi primijetite oštećenje na artiklu odnosno njegovoj ambalaži zamolili bi Vas da isti ne preuzimate, te da nas odmah kontaktirate kako bismo mogli poslati novu pošiljku na Vašu adresu u što kraćem roku.
 
 
NAČIN POVRATA
 
U slučaju da Vam se odobri povrat novca/zamjena za novi artikal, kurirska služba će preuzeti reklamirani artikal sa Vaše adrese i isti vratiti u naše skladište. Po prijemu artikla u naše skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novca odnosno isporuci novog artikla. 
Povrat novca će biti izvršen u roku do 7 dana, a isporuka zamjenskog artikla u roku ne dužem od 15 dana.

Main Menu